اس ام اس غمگین و دلشکسته
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 12:8 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تا زنده ای دنیا عزیز است / تا زنده ای دنیای من باش / در ظلمت سرد زمانه / خورشید بی همتای من باش . من از می چشمان سیاهت مستم / گفتم بنویسم که به یادت هستم . اس ام اس غمگین در مسلک ما معنی پرواز چنین است / با بال شکسته به هوای تو پریدن . من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی . اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم . آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی . یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی ! دیدن عکست تمام سهم من است از “تو” آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود دل است دیگر … ممکن است فردا خودت را از من بخواهد

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین 93
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:47 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی .

یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی !

دیدن عکست تمام سهم من است از “تو”
آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود
دل است دیگر …
ممکن است فردا خودت را از من بخواهد

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:23 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است / گاه می ماند و ناگاه بهم می ریزد / هرچه را عقل به یک عمر به دست آورده است اس ام اس دلتنگی این پیام فقط جهت زدن حاضری در دفتر رفاقت بود تا بدونی بیادتم . هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که هزار بار لبخند شما را تکرار می کند . ما در قفس عمر چه بیگانه نشستیم / بر خاک در یار چه مستانه نشستیم / در هر دو جهان عایدمان چشم تری شد / بس منتظر یار که جانانه نشستیم . عالمی خوشتر از آن نیست که من باشم و دوست / این بهشتی است که در عالم امکان من است . گغریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت : جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم ، دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه . خدایا اگر سوزم سزا باشد / اگر دردم دوا باشد / ازین بدتر کجا باشد / که من از یارم جدا باشم . زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی / ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی احساسی
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:14 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم ، دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه .

خدایا اگر سوزم سزا باشد / اگر دردم دوا باشد / ازین بدتر کجا باشد / که من از یارم جدا باشم .

زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی / ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه 93
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:4 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

این جهان و آن جهان هر چی هست / عاشقان را روی معشوق است و بس / گر نباشد قبله ی عالم مرا / قبله ی من کوی معشوق است و بس . مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا / مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها . مهربانی تزئین لحظه هاست ، برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم شعر عاشقانه چون چشمه می جوشد چشمانم / تو ز من چه میدانی من ز تو . امروز که به سختی گذشت ، بدون تو فردا رو چه جور بگذرانم خدا می داند ! هیچ وقت نخواهم که یادت از خاطرم محو شود ، زیرا یادت هم مثل عسل شیرین است . تو بارانی من باران پرستم / تو دریایی من امواج تو هستم / اگر روزی بپرسی باز گویم / تو من هستی و من نقش تو هستم .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 23:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

منطق عشق منطق عشق ، منطق دلیل و برهان نیست ، منطق صغری و کبری نیست ، منطق علت و معلول نیست ، منطق عاشق و معشوق است ، منطق امید و آروز ، منطقی که فقط عشاق به آن استناد می کنند و عقلا به مضحکه بر مجلس عقل ، و من بر همان منطق تو را می پرستم و می ستایم .

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم / تو قمار زندگیمون تو نباشی من می بازم / با تو من مالک دنیام / بی خیال غربت غم بی خیال نور فردام .

برچسب‌ها:

متن های بسیار زیبا
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:50 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام ، طبع لطیف آدمی ، با همه سر نمی کند . به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم / ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم . طوفان با همه ی شدت خود به ساحل و آرامش منتهی می شود و حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است ، من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و یگانه فریاد درونم این است که تو را ، تنها تو را ! متن های زیبا آره زندگیم همینه ! دیگه چاره ای ندارم ! صبح تا شب این شده کارم ، یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم . من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام / من بنای آرزوها را زهم پاشیده ام / آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام / در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام . فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست / اما حیف این تازه اول یک زندگیست / زندگی چیزیست شبیه یک حباب / عشق آبادیه زیبایی در سراب / فاصله با آرزوهای ما چه کرد / کاش میشد در عاشقی هم توبه کرد .

برچسب‌ها:

متن های زیبا و جدید
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 12:16 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

بعضی ها وقتی کاری داشته باشند دوستت هستند ، بعضی ها وقتی گیر می کنند دوستت هستند ، بعضی ها نیستند و وقتی هم هستند بهتر است نباشند ، بعضی ها نیستند و ادای بودن در می آورند ، بعضی ها در عین بودن هرگز نیستند ، بعضی های دیگر هم به طور کلی هستند ولی آدم نیستند ، آنهای دیگری هم که آدم هستند ، نیستند !

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او میگوید آری و آنچه میخواهی به تو میدهد ، او میگوید نه و چیز بهتری به تو میدهد ، او میگوید صبر کن و بهترین را به تو میدهد .

برچسب‌ها:

عاشقانه باحال
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 22:19 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دلهای پاک خطا نمیکنند ، فقط سادگی میکنند و امروز سادگی پاکترین خطای دنیاست . عشقی که تو را نثار ره کردم ، در سینه ی دیگری نخواهم یافت ، زان بوسه که بر لبانت افشاندم ، سوزنده تر آذری نخواهی یافت . دوست داشته باش و زندگی کن ، زمان همیشه از آن تو نیست .عاشقانه تو در آنجا من اینجا بی قرارم ، دل صبری تو داری من ندارم . گاه بی هوا دلم برایش تنگ میشود ، برای او … او که هیچ گاه دلتنگم نشد

برچسب‌ها:

عاشقانه جدید
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 20:22 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سله بودم کویری ، اندرون سوزنده ترین آفتاب ، و تو تک دانه امیدم از دیار مرطوب ، باریدی ، پیوستیم ، اینک جنگلم من ، و هوای شرجی که تویی ، پادشاه بهارم من ، و تاج پوششم انبوه سبزینه ای که تویی .
ساده و پاک و بی هیاهو ، ساده به اندازه ی یک واژه خوشبختی ، دیگر نخواهم گفت : باران کی خواهد بارید ، می خواهم به انتظار بنشینم و دگر هیچ نگویم ، به خاطرت بسپار کسی سادگی را از چشمان تو آموخت و اندیشه اش قد کشید تا خود خدا ، اعتراضی نیست اگر مهتاب نباشد ، اعتراضی نیست اگر قاصدک نباشد ، ولی تو بمان تا آن طرف خوبی ها .

برچسب‌ها:

جوک جدید
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 22:29 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق همچون نقاشیست ، با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز ! در دنیا جای کافی برای همه هست ، پس بجای اینکه جای کسی را بگیری سعی کن جای خودت را پیدا کنی . بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی .جوک خنده دار رابطه ی قلبی دو دوست نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خلیل جبران) نماز عشق ترتیبی ندارد ، چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستی نیست . (ارد بزرگ)

برچسب‌ها:

جوک باحال
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 21:49 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اگر مایلید پیام عشق را بشنویم ، بایستی خود نیز این پیام را ارسال کنیم .
عشق برای روح عادی یک پیروزی و برای روح بلند یک فداکاریست .
عشق هنگامی که شما را می پرورد ، شاخ و برگ فاسد شده را هرس می کند . (جبران خلیل جبران)
عشق برای مرد از احساسات عمیق و غیر ارادی نیست ، بلکه قصد و عقیده است .

برچسب‌ها:

جملات زیبا جدید
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:35 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

پازل دل یکی رو بهم زدن هنر نیست ، هر وقت با تیکه های شکسته دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی ! پرسید کدام راه نزدیک تر است ؟ نگفتم به کجا ؟ نگفت : به خلوتگاه دوست ، نگفتم مگر فاصله ای می بینی ، بین دل و آن کس که دل منزلگه اوست ! سلام ، خوش آمدی ، هرچند خیلی دیر شده ،جملات زیبا فقط قبل از وداع همیشگی ، بیا اینجا مقابلم بنشین ، می خواهم یک دقیقه سکوت کنیم ، به احترام تمام لحظه هایی که در انتظار پاسخ تو مردند . هیچ وقت شعار نداده ام ، که به زور باید لبخند زد ! بعضی وقت ها باید تا نهایت آرامش گریست ، آن گاه است که تبسمی میهمان لبانت می شود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است .

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

وقتی بزرگ شدم فهمیدم ، تمرین جداییست قایم باشک !
نفرین به سادگی ام که بی دل تو ، به یاد تو روح و جسم خود آزردم .
وضع ما در گردش دنیا چه فرقی میکند ، زندگی یا مرگ بعد از ما چه فرقی میکند ، سهم ما از خاک وقتی مستطیلی بیش نیست ، جای ما اینجاست یا آنجا چه فرقی میکند ، فرصت امروز هم با وعده ی فردا گذشت ، بی وفا امروز با فردا چه فرقی میکند ؟

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 17:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای به خلوتگه دل محرم راز ، با پیامی دل ما را بنواز ، گر بگیری ز دلم تو خبری ، میکنم هدیه به تو بال و پری . فردا اگر از راه نمی آمد ، من تا ابد کنار تو می ماندم ، من تا ابد ترانه عشقم را ، در آفتاب عشق تو می خواندم . آنقدر رنج کشیدم ز جهان پیر شدم ، صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم .اس ام اس خنده دار اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره می تونه یه تجربه هم به جا بذاره ، پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری ، دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند .

برچسب‌ها:

خنده دار باحال
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 14:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد ، تو نام مرا چه زود بردی از یاد ، من حبه ی قند کوچکی بودم که ، از دست تو در پیاله ی چای افتاد .


آنقدر دوستت دارم که خدا داند ، این اسرار فقط باد صبا داند ، نخواهم گل که گل بی اعتبار است ، تمام عمر گل فصل بهار است ، تو را خواهم از گلهای عالم ، که عطر تو همیشه ماندگار است .

برچسب‌ها:

اس ام اس عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 13:17 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

باختن در فینال به دست آوردن نقره نیست بلکه از دست دادن طلاست ، بکوشید تا در بازی عشق نقره نگیرید ، در این بازی به کم قانع نشید ، بیشترین و بهترین رو بخواهید .

اس ام اس عاشقانه
هر آب نطلبیده ای مراد نیست
گاه نشانه ایست که قربانی ات کنند …

برچسب‌ها:

عاشقانه زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:58 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

یک برگ دیگر از تقویم عمرم را پاره می کنم ، امروز هم گذشت ، با مرور خاطرات دیروز ، با غم نبودنت و سکوتی سنگین ، و من شتابان در پی زمان بی هدف ، فقط میروم ، میروم ، یاس ها هم مثل من خسته اند از خزان و سرما ، گرمی مهر تو را میخواهند ، غنچه های باغ هم دیگر بهانه میگیرند ، میان کوچه های تاریک غربت و تنهایی ، صدای قدمهایت را میشنوم اما تو نیستی ، فقط صدای مبهم ، قول داده بودی برایم سیب بیاوری ، سیب سرخ خورشید ، سیب سرخ امید ، یادت هست ؟ ، و رفتی و خورشید را هم بردی ، و من در این کوچه های تنگ و تاریک ، سرگردانم و منتظر ، برگی از زندگی ام را ورق میزنم ، امروز به پایان دفترم نزدیکم .

برچسب‌ها:

اس ام اس جدید
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 9:41 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مرا بر آسمان و زمین قرار نیست ، چرا که مرا منیتی در کار نیست ، نه منم من ، به زبان تو سخن می گویم و در تو می گذرم . (احمد شاملو)

چه لازم است بگویم که چه مایه می خواهمت ، چشمانت ستاره است و دلت شک . (احمد شاملو)اس ام اس

تنها اگر دمی کوتاه آیم از تکرار این پیش پا افتاده ترین سخن که : دوستت می دارم ، چون تندیسی بی ثبات بر پایه های ماسه به خاک در می غلتی و پیش از آنکه لطمه ی درد در همت شکند به سکوت می پیوندی . (احمد شاملو)

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:38 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تو رفته ای بی من تنها سفر کنی / من مانده ام که بی تو شب را سحر کنم / تو رفته ای که عشق از سر به در کنی / من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم .

به حساب جاری طلایی قلب شما یکصد میلیون عشق و ادب واریز کردم ، طرف خوش حساب شما ، عاشق شما .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:37 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تا تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب / بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب .

شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند / بی رحم ، بیا رحم به تنهایی من کن .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:37 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

نه دل در دست محبوبی گرفتار / نه سر در کوچه باغی بر سر دار / از این بیهوده گردیدن چه حاصل / پیاده می شوم دنیا نگه دار .

دل خوبان دل خونین پسندد / دل خون شو که خوبان آن پسندند .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:37 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای کاش … روزهای دلتنگی من هم …
مثل دوست داشتن های تو ، کوتاه میشد …

یک دونه دوست دارم چون یدونه ای ، دو تا دوست دارم چون دومیت وجود نداره ، صد تا دوست دارم چون تا صد ساله دیگه هم که بگردم ، مثل تو را پیدا نمی کنم .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:36 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

به اندازه ی مهربانی حضور یک کس که یکتا است دوستت دارم .

ما که همسایه ی اشکیم ولی با دل تنگ / گر لبی خنده زند یاد شماییم همه .

برچسب‌ها:

جملات زیبا
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:36 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

همیشه به کسی فکر نکن که بتونی با اون زندگی کنی ، به کسی فکر کن که نتونی بدون اون زندگی کنی . (شکسپیر)

به نرمی ز دشمن توان کرد دوست / چو با دوست سختی کنی دشمن است .

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:36 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

روزگاری شد و کسی مرد ره عشق ندید / حالیا چشم جهانی نگران من و توست .

به هم که می رسیم سه نفر می شیم ، من و تو و شادی ، وقتی از هم دور می شیم چهار نفر می شیم ، من و تنهایی ، تو و خاطرات .

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:36 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟ دو تا عاشق ، دو همراه که بی هم می میرن ، با هم خاکی میشن ، بدون هم زیر بارون نمیرن ، کاش آدما کمی از کفشاشون یاد بگیرن .

چشماتو روی دلم دایورت کردی خیالی نیست ! حداقل از ویبره درش بیار که این قدر دلم نلرزه با مرام .

برچسب‌ها:

اس ام اس عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 17:35 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

نترس از شب مستی ، بیا و عاشق باش / فروغ دیده مجنون ، بهای صادق باش / من و کبوتر عاشق به روی یک دیوار / دو پنجره ، دو ستاره فدای یک دیدار .

اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت / شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت / اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود / رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود .

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد